Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 17, 2013

Puasa yang mengajar aku (1)

     manusia ni kadang kala lupa akan nikmat kesihatan yang Allah berikan selama ini.
  • Bila diuji sedikit baru nk ingat pada tuhan.
    Inila salah satu benda yang aku pelajari dibulan ramadhan ini.
    Semalam aku sahur dengan makan yougurt dengan niat diet la konon. Makan plain yougurt bersama hirisan buah.
    Blurrp. Alhamdulillah.
    Sejam after subuh-----> prut cram!
    Arghh,sakit yang teramat sangat. Sakit yang tak pernah aku rasa selama ini.
    Dalam hati kata "begini ke sakit mengandung bayi?......x kot" ..
    Alhamdulillah isteri sentiasa disisi,sakit begini pun isteri tak tidur melayan kerenah aku.
    Pagi semalam sepatutnya pegi ke syarikat tapi terpaksa ditunda ke hari lain.
    Tapi syukur hari ini dah ok. tetiba datang dikepala yang selama ni sihat je tapi kurangnya rasa syukur diberi nikmat sihat.
    Alhamdulillah.
    p/s: selamat beramal di bulan ramadhan yang penuh berkat dari kami sekeluarga..

    Posted by,
    MINUS(-)

No comments:

Post a Comment